Informacija dėl skaitmeninių pažymėjimų

Naujienos

SMAGI KELIONĖ Į TELŠIUS

2024 07 02

Birželio 28 d. grupė mokyklos darbuotojų keliavo į Telšius. Pažintį su miestu pradėjome ekskursija po Telšių senamiestį – tai vienas iš 7 saugomų architektūrinio paveldo senamiesčių Lietuvoje. Kartu su gidu lankėmės Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčioje, Šv. Antano Paduviečio katedroje, pamatėme Bernardinų vienuolyną, kunigų seminarijos statinių kompleksą. Išgirdome pasakojimą apie Telšių Ješivą, XIX a. čia buvo žydų religinis centras, veikė rabinų mokykla. Sužavėjo mažosios architektūros puošmenos, kurios suteikia Telšiams išskirtinumo. Tai tvarkingas, lankytojams patrauklus miestas.

Dalyvavome žemaitiškų valgių degustacijoje: ne tik ragavome skaniausius žemaitiškus patiekalus, bet ir išgirdome įdomių pasakojimų apie valgymo papročius, žemaitiškų pokštų. Degustacijos pabaigoje sudainavome žemaitišką dainą.

Patiko plaukiojimas Masčio ežeru, vaizdai į Telšius nuo ežero pusės. Kol viena grupelė plaukiojo, kita pasivaikščiojo Masčio ežero pakrante, pamatėme modernų amfiteatrą, jaukias poilsio ir pramogų vietas.

Apsilankėme Biržuvėnų dvaro sodyboje ir išgirdome įdomų gidės pasakojimą apie dvaro gyventojus, papročius ir istoriją.
Kelionės pabaigoje dar turėjome jėgų užlipti į Šatrijos kalną ir nuo jo viršūnės pamatėme unikalius, nepakartojamus Žemaitijos vaizdus.

Tokios pažintinės edukacinės kelionės tampa mokyklos tradicija ir tai vienas iš būdų geriau pažinti vieni kitus neformalioje aplinkoje bei vienyti kolektyvą.

Genė Jakubauskienė,
darbų ir civilinės saugos inžinierė