Informacija dėl skaitmeninių pažymėjimų

Naujienos

Edukacinė kelionė į Anykščius

2024 07 01

„Niekur nėra taip gera ir gražu, kaip Anykščiuose..." - kažkada ištarė žymiausias anykštėnas rašytojas A. Žukauskas – Vienuolis. Alytaus profesinio rengimo centro darbuotojai birželio 27 dieną keliavo po Anykščių kraštą. Pažintį su šiuo kraštu pradėjome nuo Šv. Apaštalo evangelisto Mato bažnyčios. Išklausę gidės pasakojimą ir užlipę į bažnyčios bokštų apžvalgos aikštelę pasigrožėjome nuostabia miesto panorama. Apžiūrėję Anykščių miestą keliavome pasižiūrėti kaip atrodo antras pagal dydį Lietuvoje Puntuko akmuo.

Pasivaikščiojome medžių viršūnėmis vinguriuojančiu Medžių lajų taku ir iš apžvalgos bokšto apžvelgėme apdainuotąjį Anykščių šilelį bei nuostabius Šventosios upės vingius. Nepaliko abejingų per Šventosios upę ant plieninių lynų pakibęs pėsčiųjų - beždžionių tiltas. Papietavę Nykščio namuose lankėmės Burbiškio dvaro rūmuose, kuriuos 1853 metais pastatė Lietuvos – Lenkijos didikų Venclovavičių giminės.

Įspūdingą Anykščių krašto kraštovaizdį, gražuolį Rubikių ežerą su 16 salų pamatėme nuo apžvalgos bokšto esančio šalia Bijeikių piliakalnio. Vėliau kopėme į aukštą kalną, kuris pavadintas „Laimės žiburiu" ir aplankėme rašytojo Jono Biliūno kapą. Atsigaivinome Kavarsko Šv. Jono Krikštytojo šaltinio vandeniu. Anykščiai mus pakerėjo nuostabia gamta, istorija ir kultūra.