Skip to main content

Priėmimas

Erasmus+ KA2 projekto „Game-based education or how to Make learning easier“ mokinių mokymosi sesija Bukarešte, Rumunijoje

 

Sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms ir klestint video žaidimams paauglių bei suaugusiųjų aplinkoje penkių šalių komanda nusprendė sukurti Erasmus+ KA2 projektą „Game-based education or how to Make learning easier“, kuris yra skirtas skaitmeniniams žaidimams, kurie dažniausiai yra žaidžiami ne vien dėl pramogos, bet ugdo ir tam tikrus mokinių gebėjimus. Pirmiausiai, tai skatina kūrybiškumą ir vaizduotę. Vartotojas turi galimybę aktyviai dalyvauti kuriant žaidimą ir tokiu būdu ugdyti kūrybinį bei kritinį mąstymą, spręsti iškilusias problemas ir t. t. Patys populiariausi žaidimai yra tie, kurie yra susiję su realiu gyvenimu. Galiausiai, skaitmeniniai žaidimai lavina bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius. Yra begalė žaidimų, kuriuos gali žaisti keli žmonės ir tai vaikus moko išklausyti kitų mintis, pasiūlymus, kurti bendrus planus, pasiskirstyti darbus. Tokiu būdu žaidėjas gali praplėsti savo akiratį: susipažinti su žmonėmis iš įvairių pasaulio vietų, sužinoti apie jų tradicijas bei kultūrą. Taigi, akivaizdu, jog skaitmeniniai žaidimai ne tik skirti laisvalaikio praleidimui, bet turi naudą ir šviečiant vaikus.

2018 m. gegužės 13-19 dienomis APRC komanda (mokytojos L.Dailidaitė ir A.Pangonienė bei P66* grupės mokinės G. Vilčinskaitė, V. Balčiūnaitė ir S21 grupės mokinė A. Kubričenkaitė) dalyvavo 5 dienas trukusiuose projekto mokymuose Bukarešte, Rumunijoje. Tai buvo antrasis projekto partnerių susitikimas. Projekto dalyviams buvo organizuota itin intensyvi ir kūrybinga veikla, susijusi su video žaidimų nauda mokymosi procese. Mokiniai turėjo galimybę išsamiau susipažinti su mokymosi stiliaus nustatymo įrankiais ir pildydami mokymosi stilių anketas, išsiaiškino sau tinkamiausią mokymosi stilių. Mr. A. Syropoulos pristatė mokiniams HTML5 programavimo kalbą ir jos pagrindinius elementus, kurie bus panaudojami, kuriant trumpus tinklalapius apie mokyklas. Mokiniai buvo mokomi programuoti, naudojant HTML5 programavimo kalbą ir sėkmingai dirbo, ypač mūsų mokinė A. Kubričenkaitė, kuri padėjo ir kitų šalių mokiniams. Bendravimas savaitę anglų kalba mokiniams buvo puiki užsienio kalbos pamoka, kurios metu mokiniai užmezgė gražias pažintis, susirado naujų draugų iš kitų ES šalių.

Akivaizdu, jog Rumunijoje Erasmus+ KA2 tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektai ugdymo procese užima pakankamai svarbią vietą, kadangi sulaukta daug dėmesio ne tik iš švietimo, bet ir iš kitų Rumunijos valdančiųjų institucijų, taip pat mokinių mokymosi sesijas filmavo Trinitas televizija ir ėmė interviu iš kiekvienos šalies mokinių, kurio metu projekto dalyviai pristatė savo gimtąją šalį bei mokyklą ir pasidalino įspūdžiais apie susitikimą Rumunijoje.

Vizito metu mokiniai turėjo galimybę susipažinti su Rumunijos istorija ir kultūra, aplankė Bukarešto Kiseleff rajoną, plaukiojo laivu Herastrau parke, pabuvojo geologijos ir iliuzijų muziejuose ir t.t. Neišdildomą įspūdį mokiniams bei mokytojams paliko ekskursija į Sinaia kurortinį miestelį, įsikūrusį Karpatų kalnų papėdėje ir Peles pilį. Ši pilis buvo Rumunijos karalių vasaros rezidencija. Pilyje galima pamatyti talentingiausių Europos menininkų darbus, nuostabius fontanus bei paminklus. Ji yra laikoma viena iš gražiausių pilių visoje Europoje.

Puikiai nusiteikusi APRC komanda grįžo namo ir lauks naujų susitikimų su to paties projekto partneriais.

Projekto koordinatorė L.Dailidaitė ir A.Pangonienė